onsdag 26 juni 2013

Karneval

Vi hann även med vår första karneval när vi var på landet. Karneval är ett helt nytt ord, både för mig och storebror och T frågade många gånger vad det hette nu igen. Han ville gärna kalla det för Valen. Det får heta vad det vill. Festligt var det iallafall. En herrans massa folk och karuseller. Det var tack vare Moster J & Frasse som vi fick nys om tillställningen i Förslöv. De var nämligen där med Funballz.

Tror ni brorsan blev överlycklig när han såg vad Frasse fixat åt honom?! Ett klättertorn!! Och vi fick VIP-biljetter så vi kunde inviga klättringen innan alla andra kom. Taaaaack!

Det såg litet ut på avstånd men när jag kom närmare kändes det plötsligt helt enormt.

För min Big Bro var det H E A V E N. Han älskar ju att klättra.

Snart drog biljettförsäljningen igång och Moster J hade fullt upp.

Så det fanns inget annat att göra än att hjälpa till.

Varsågo!

Ögonkontakt med kunderna. Ordning i kön tack!

Oh la la.... 

Under tiden hade brorsan fullt upp med att testa samtliga karuseller.

Ho ho kom och köp!!

Han är modig min bror!

Försäljningen gick alldeles strålande. Jag tror jag slog alla rekord under min korta men intensiva insats.

Som vanligt helt omöjligt att fånga oss alla på bild men vi gjorde ett försök och ja, ni ser ju resultatet.

1 kommentar:

  1. kan man anställa lille tösen,
    har små jobb på gång
    aktiv liten tjej sökes

    SvaraRadera