söndag 12 september 2010

Min plätt på jorden

Kära vänner - här är jag! Det är inte meningen att gå här och skaffa attityd bara för att jag har fått en egen lekstuga (men lite mallig kan jag inte låta bli att vara). Det har gått i ett sen jag fick nycklarna i fredags. Som vi fixat! Nu börjar det likna nåt...även om allt inte hittat sin rätta plats än. Det har varit många som hälsat på, jag tycker det är lika spännande varje gång det knackar på dörren.

Jag kan tyvärr inte visa alla fina bilder från helgen eftersom Telia gjort oss utan internet i några veckor... (och TV). Men jag har några få på storstugan så länge!



3 kommentarer:

  1. Myysssiiggt! Får vi flytta in?? Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad mysigt! Kommer snart och hälsar på dig!!!

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt fint ut! Vi kommer också snart, om inte ni hinner hit först förstås :)

    SvaraRadera