måndag 4 mars 2013

Måndagar ingen lek

Att måndagar inte är så bra dagar att leka på har vi konstaterat mer än en gång. Det är första dagen på dagis efter helgen och det allmänna tillståndet denna veckodag tycks vara trött och småsur. Så idag har det bara varit megagoss i soffan och nattning 18:30. (Ja, utom nu när jag bara bloggar lite snabbt från sängkanten)

Den här kameran förstår jag mig bara inte på. Drar och drar med fingret över skärmen men den byter inte bild?!

FÖRRESTEN! så tänkte jag ha en tävling imorgon. Först tänkte jag lotta ut mammas smycken men det gick visst inte alls för sig. Sen tänkte jag för ett ögonblick lotta ut storebror eftersom han inte låter mig leka med hans flygplan. Men så kom Unica of Sweden med ett förslag att lotta ut hennes fina armband istället så då blev både jag, mamma och storebror glada och lättade. Puh! 

Godnatt!

1 kommentar: