tisdag 5 mars 2013

TÄVLING!

Ni efterlyste tävlingar och här kommer en fin sådan! 
I samarbete med Unica of Sweden kan ni tävla om tre snygga armband som ni ser på bilden nedan. Det blir EN vinnare som vinnare alla tre. Spännande va?! Oh jag har bara tittat och provat liiite men nu har jag slagit in dem i ett fint paket och väntar på att få skicka iväg till den lyckliga vinnaren.


För att tävla:
1. Gilla Unica of Sweden på Facebook, det gör ni HÄR.
2. Var har Unica of Sweden sitt säte? 

Svara på frågan i kommentarsfältet och gör det innan tävlingen avslutas den 12 mars kl 14:00. Vinnaren presenteras onsdagen den 13 mars. 

LYCKA TILL!

19 kommentarer:

  1. Unica of Sweden har sitt säte i Vellinge! /Sofia

    SvaraRadera
  2. Unica of Sweden finns i Vellinge.
    Jag har inte Facebook så jag kan inte gilla.

    /Fresia

    SvaraRadera
  3. I Vellinge :)

    SvaraRadera
  4. Jaaa vad kul med tävling och så fina armband, I like a lot!! :) Har gillat på facebook och sätet ligger i Vellinge:-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh vad fina!!!!!!
    De finns i Vellinge!!!!

    SvaraRadera
  6. Hej Anni
    Unica ligger nära min kompis Iris (Vellinge mammas inlägg).
    Min bästa dagis fröken slutar om 10 dagar och jag vill gärna ge henne nått fint för hon tar alltid hand om mig. Hon busar, kramar och myser med mig. Armbanden hade jag gett henne för att minnas mig.

    Tack för en rolig blogg!
    Kramar Ben 2 år

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar på facebook

      Radera
  7. Vilka underbara armband.
    Jag har gillat på FB o deras säte har dom i Vellinge.

    KRAM Janni.

    SvaraRadera
  8. 1. Gillar på FB.
    2. I Vellinge!!
    Håller tummar och tår!! Så fina de var, Kram Lisa S i H-viken

    SvaraRadera
  9. 1. Har gillat på FB.
    2. I Arvika. Nej då, skoja bara; Vellinge.

    Och du, satan vad snygga dom är! Passar perfekt i ett påskägg.

    SvaraRadera
  10. Såklart gillat på FB! Vellinge är deras säte! Helt fantastiska smycken!!

    / Alice

    SvaraRadera
  11. Vilken fin tävling!! Vellinge är svaret! Hoppas jag vinner! Var säljs dom? Hälsningar Ann

    SvaraRadera
  12. Superfina armband.
    Ska ge dem till min fina vän som förlorade en liten son i början på 2013.
    Har gillat på fb.
    Huvudkontoret finns i Vellinge.
    /Ritha

    SvaraRadera
  13. Har gillat på Facebook och sätet ligger i Vellinge :-) Fina armband som jag kan känna mig lite påsksnygg och modern i:-)
    /Camilla Rosén

    SvaraRadera
  14. Jag har gillat på Facebook! Sätet (deras huvudkontor) ligger i Vellinge.

    Jag bara älskar färgerna, de hade helt klart förgyllt min sommar!

    Må jag vinna denna gång, lär jag stämma upp i sång.
    Dessa armband är så fina, hoppas nu att de blir mina!

    SvaraRadera
  15. Facebooksidan gillas och de finns i Vellinge.
    Nu hoppas jag på att bli den lyckliga vinnaren av de fina armbanden. :-)
    //Lina

    SvaraRadera
  16. Så fina! Har gillat på FB:) Vellinge. Kram!

    SvaraRadera
  17. Har precis gillat Unica på facebook. De finns i Vellinge.
    Så fina armband (förstår att du provat dem lite =) ), var av ett i min favorit färg orange!

    SvaraRadera
  18. Hej,

    finns i Vellinge MEN jag har inte facebook...jag vet..
    en av de sista på planeten..

    nåja, jag tävlar nästa gång :-) kram

    Jessica, Helsingborg

    SvaraRadera