måndag 20 maj 2013

Det nya Märtas!

Det har öppnat ett nytt café inte så långt ifrån oss. Jag var självklart där på invigningen när det var gratis glass till alla barn - tack Märtas! Häromdagen var jag där igen och smaskade mjukglass. Drog med Adam och Isabelle också som blev mäkta imponerade över detta ställe. När vi var där sprang vi dessutom på Caroline för första gången. Vi har aldrig setts men läser varandras bloggar, lustigt det där hur man kan känna någon som man egentligen inte känner. Eller tvärtom.

Märtas har flyttat in Sommargården. Här vet jag att Ma&Pa var och tittade när de letade lokal till bröllopet.

Viktigt med solskyddskräm dessa soliga dagar!

Vill ju inte bränna sig på tungan.

Ett lejon i flocken. Isabelle så jag inte skymten av...

Här är jag och Adam. Rätt nöjda. Skulle kunna göra det till en vana att gå en sväng bortom Märtas efter dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar