måndag 6 maj 2013

Grattis Moster A (och mig själv!)

Häromdagen fyllde Moster A år. 27 år. Det låter sååå gammalt i mina öron. Fingrarna räcker ju inte så långt ens. Inte ens om man räknar med tårna. Och hon har gått och blivit oroväckande tjock om magen på sistone men det verkar alla bara tycka är helt fantastiskt.....?

Gammal som gatan men snygg som satan.

Hur Moster A's födelsedag kunde bli MIN dag tackar jag hennes kille Axel för. Han skulle nämligen vara så snäll och beställa ett par fina stövlar till henne i födelsedagspresent. Hon hade önskar sig ett par låga gummistövlar och när han hittade ett par tjusiga rosa med lågt skaft som dessutom var till pangpris så beställde han.

Jo allt stämde ju... Skostorlek US 6, rosa, lågt skaft och dessutom till bättre pris än någon annanstans...

Tror ni han blev förvånad när UPS levererar ett något mindre paket än han föreställde sig?! Last minute som det var fick Moster A sig ett gott skratt när hon öppnade sin present morgonen därpå. Och jag....ja jag blev helt överlycklig att det råkade vara exakt min storlek. 

3 kommentarer: