tisdag 5 oktober 2010

Tengen twins

Idag fyller Vera & Axel, mina nyaste kompisar, 8 dagar. Det firade jag med ett besök, paket och en längd. Det där sista var såklart pappas påhitt. Jag fick inte smaka.

De är inte stora mina kompisar, det kan man inte påstå. Jag kände mig jättestor! Jag kanske inte är någon bebis längre. Undra när den gränsen igår!?

Axel var ganska trött, han vilade mest och ville inte leka dra i lådor som jag hade hoppats. Vera däremot bjöd på en liten show och visade med fingrarna hur många dagar gammal hon är. Imponerande!

Jag är mycket nöjd med mina nya vänner, de är både fina att se på och verkar ha en soft inställning till livet som kan vara en rätt chockartad omställning från livet i magen. Jag vet ju precis vad de går igenom. Men de verkar ta det cool. Respect.

Axel 10 tår

"-Såhär många dagar är jag", säger Vera och visar 8 fingrar (två utanför bild).

En fördubblad familjen Tengen-Persson.

5 kommentarer:

  1. amen gud så söta, hands full kan man kalla det!

    SvaraRadera
  2. Åhh gud vilka sötnosar!! De ser inte så små ut heller..Vera ser riktigt med ut..

    SvaraRadera
  3. mormor Marie06 oktober, 2010

    Sicka små söta polare du har!!!!!!!!!!!
    Skall ALLA dina kompisar komma när du fyller 1 år...????
    Skulle vara kul att träffa dem::))

    SvaraRadera
  4. Nu vill faster ha en blogguppdatering. :) Stor kram på dig lillfavve

    SvaraRadera