onsdag 6 oktober 2010

Oh Mama!

Min mamma fuskar! Jag har nämligen hittat ett gömställe... Det fanns högar med fusk, jag blev nästan lite chockad och funderar på att sammankalla alla vännerna till möte och sätta dem på span hos sina mammor och se om samma sak förekommer i deras hem. Fusket heter Mama. Det verkar vara någon form av samlad information om allt som har med oss pyttisar att göra. Där står saker som hur man ska göra om vi gör si eller så, vilka kläder som är bra, nattningsprocesser, andra mammors funderingar, tips på allt möjligt som ska underlätta livet som mamma. Ok fine. Men var är vår Baby undrar jag? Det är inte alltid så lätt att veta hur man utan att kunna formulera ett ord får mamma att förstå att jag vill ha en macka med nutella och inte ett torrt rån? Eller bara en sån enkel sak som att jag inte vill sova. Den är man tydligen otydlig med för jämt när jag protesterar vid sängdags så säger mamma att jag är övertrött.

Fusk

Noomi och jag flörtar med kameran.

Niklas, Noomis pappa, flörtar med kameran.

3 kommentarer:

  1. Du är så fin! Moster längtar ihjäl sig! Puss ps: ganska snart fyller du år, vad står på önskelistan???

    SvaraRadera
  2. Så himla fubbigt!! Min mamma fuskar med..Men inte gör det saken bättre här hemma!

    SvaraRadera
  3. Vi vill ha ny update!!!

    SvaraRadera