fredag 29 oktober 2010

Pose

Bilden är lånad från Carolina.

Vi fick göra ganska många omtagningar när vi skulle ta den här bilden. Det var oerhört viktigt att inte le för stort. En riktig pose fick jag lära mig, innebär ett sug i blicken, orörda mungipor och gärna utstråla lite nonchalans som om man inte bryr sig (fast det är det enda man gör). Till slut fick vi allafall till det och här är resultat. Nu är ju Faster & Farmor lite mer proffsiga men jag är själv ganska nöjd med min prestation.

Efter det kände jag för att slå Faster i huvudet med en tändare. Så det gjorde jag och hon skrattade och jag med. Vi hade verkligen jättekul igår jag och min roliga Faster. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

2 kommentarer:

  1. Tycker lätt att du posar bäst av alla på bilden..Du har gått och blivit en stilig liten pojke Todd. så stor och himlans söööööt!!!

    SvaraRadera
  2. mormor Marie30 oktober, 2010

    superrebban.(konstigt namn)
    men jag håller me dej, sööööt kille den där toddisen

    SvaraRadera