måndag 5 november 2012

Tävlingstips!

Hahaha jag blev jätteglad när jag läste era roliga kommentarer på förra inlägget. Men också lite förvirrad. Det verkar nämligen inte som någon av er vill vara tant. Äh ni får vara precis vad ni är. Själv är jag visst en wannabe-tant. Tycker ändå att tant-de-lux verkar roligast. Och så är det ett ord jag faktiskt snart kan säga. Inte tant-de-lux alltså utan bara tant. Men det ska man kanske inte gå runt och säga eftersom det inte verkar vara  något man vill vara.


Hur som helst, vad ni än må vara tanter eller annat, så måste jag tipsa er om en fin julkalender som är i full gång där man kan vinna superfina saker varje dag hela november ut. Det är ByEngberg, en webshop och butik, som varje dag presenterar en ny tävling och vinnaren dras redan dagen därpå. Jag som har dåligt tålamod tycker det är väldigt bra med snabba tävlingar, man vill ju gärna veta om man vunnit med en gång. Så vill ni vinna något fint till er själva eller någon annan spana in ByEngbergs blogg där man kan vara med och tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar