tisdag 13 november 2012

Tel Aviv T/R

Sådärja, nu har Blixtenväskan med innehåll varit hela vägen fram och tillbaka till Tel Aviv. Och vilket äventyr! Det fanns inte ju inte tid att gå av någon längre stund men den hann ändå insupa lite israelisk luft. På hemvägen tog den med sig någons fru och frun har bilder så vackra att jag tror att hela familjen åker med nästa gång och stannar några dagar.

Mena väl det. Uppgraderad.

Ja det här är ju faktiskt lite lustigt. Här tror ni kanske att det är Todds Blixtenväska som hänger på kaptens säte men det visade sig att kaptenen hade en likadan! Så den platsen var tagen.


Så Todds Blixtenväska hängde lite i toalettkön istället.

3 kommentarer:

  1. Ingen flygning jag kommer minnas med värme. Nu när jag vet att din man var med på planet är jag oerhört tacksam att jag kunde knapra piller under turbulensen så jag slapp börja gasta "jag dööööör! jag döööör!" och göra bort mig på annat sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha då hade han förmodligen först trott att det var jag som var ombord :)

      Radera
  2. Igår var jag ute och flög och kollade noga efter Blixten-väskan. Då visste jag ju inte att han fick ett mer exotiskt resemål än Helsingfors. Jag flög visserligen inte med SAS heller men man vet ju aldrig ;) Kram

    SvaraRadera