lördag 17 november 2012

Tjat

(Passar på att fortsätta gästblogga medan LillSis är sjuk)


LÖRDAG idag och det innebär ju CANDY! Ja det var ju ett ständigt tjat tycker kanske ni men såna är vi barn. Upprepar och påminner så ofta vi bara kan. Som när min pappa är bortrest, då frågar jag mamma oavbrutet "Varför kommer inte min pappa?". Jag säger det många många gånger och mamma förklarar lika många gånger att han är på jobbet och att han kommer hem på måndag eller när det nu kan vara. Och även om jag vet det så måste jag ändå fråga femhundramiljoner gånger till för tänk om hon rätt som det är säger att han kommer hem om en halvtimme. Då skulle jag bli så himla glad!

1 kommentar:

  1. Men oj, du har fyllt 3 år!!
    Ber att få gratta dig så här i efterhand. Roligt att du gästbloggar när syrran är sjuk. Hoppas hon kryar på sig snart och att du inte blir smittad. Kräksjuka är inte så roligt precis.

    SvaraRadera