måndag 6 juni 2011

Love Frankie

Vilken underbar dag det varit idag!

Kolla min nya coola t-shirt! Märket är engelskt och heter Love Frankie. Deras kläder finns att köpa hos Småfrön som ni hittar här. Känner mig både ledig och klädd på samma gång. Ett par schyssta jeans och en cool t-shirt är det jag helst klär mig i. Och ett par converse till det, fast allra helst går jag barfota.....

Jeans: I dig denim T-shirt: Love Frankie (Småfrön) Hatt: Lindex Taxi: NY

Min tjej Isabelle tittade förbi och slängde sig om halsen på mig. Mycket kärlek blev det.... Kanske var det Love i Frankie som gjorde det?!

Förresten så finns det fler coola kläder som ni bör kolla in från detta märke... Själv tänkte jag beställa en dreggelscarf i den här stilen. Ska man nu dreggla (jag gör det en del när jag får tänder!) så kan man ju lika gärna göra det med stil.


6 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är helskön :) Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. mormor Marie07 juni, 2011

    Isabell o Todd,
    mormor pröjsar bröllopet
    ni är goast!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha ett skönt liv du todd, snygg tjej du skaffat. undrar om du har tips på vad man ge bort i doppresent till en liten tjej? fick du nåt särskilt som du blev extra glad för? hälsnignar maria

    SvaraRadera
  4. SJUKT snygg outfit Todd!

    SvaraRadera