måndag 27 juni 2011

Måndagsuppdatering

Om ni undrar vad som hände med cheesecaken så glömde mamma philadelphian vilken visade sig vara en ganska väsentlig ingrediens. Så den får jag återkomma med men tack för recept, ser fram emot att smaka...

Jag visar gärna upp mer av vårt hem och ska göra det framöver. Mamma blir så stirrig när jag ska göra det bara, oh vad det ska fixas innan, så det är bäst att jag tar lite foton när hon inte är hemma. Så att ni får se hur det ser ut på riktigt.

Det var någon som undrade om mamma har någon egen blogg. Svaret är nej men hon hade kanske behövt för det var värst vad hon lägger sig i min ibland. Hon tycker så mycket och tjatar alltid om att få gästblogga. Så jag kanske ska föreslå att hon skaffar en egen - tack för tips!

Jag har saknat min tjej, Isabelle, så himla mycket på sistone. Hon verkar undvika mig. Kanske har hon träffat någon annan på dagis? Jag vet inte.... Vi går ju inte på samma dagis längre för jag har börjat på ett nytt. Trivs riktigt bra! Har redan fått några nya kompisar. Men som sagt är saknaden stor. Jag funderar på att göra någon form av surprise för henne.... Kanske picnic i solnedgången? Eller bjuda henne på en glass i hamnen? Eller så dyker jag bara upp på hennes trappa en dag och frågar om hon vill dela en Piggelin? Mmmm får se men nåt måste jag komma på.

Vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar