lördag 25 juni 2011

GLAD Midsommar!

Midsommarfirande på Solidenplan i Ljunghusen. Lite dans kring stången och lekar!

Efter en lite turbulent morgon, både jag & Mamma vaknade på fel sida och lite näsblod på det (nej, Mormor det var inte ditt fel!) så hämtade vi oss och eftermiddagen blev en riktigt härlig tillställning med goda vänner. Jag hade bestämt med mina polare Liv, Aron, Adelle och Casper att ses och leka trädgårdslekar och eftersom vi inte är tillräckligt stora än så fick vi våra föräldrar på köpet. Men det var bara skojigt, de försåg oss med mumsig mat och dricka.

Midsommarstång kallas den visst!

Pyntad Livs mamma. Fin i håret och smycken från Pearls for Girls såklart.

Casper & jag cruisade en runda med kärran.

Pappa där han trivs som bäst!

En glad trio! Anna, Adelle och Scott.

En del av buffebordet med bidrag från underbara Sannas Matkasse som dyker upp när man som mest behöver det.... Tack Sanna, alla älskade din fina silltårta. Jag åt massor!

Här har vi föräldrarna. Hade ju velat visa er en likadan bild fast på huvudpersonerna (jag och kompisarna!) men vi har lite svårt att sitta still alla på samma gång så det var svårt att få till.

1 kommentar:

  1. Tusen tack för en MYCKET mysig midsommar!!! Puss & Kram
    (Jag lånar lite av dina bilder?! OK?)

    SvaraRadera