torsdag 9 juni 2011

Tips på present!

Någon frågade om tips på doppresent! En fiffig sak som jag gav min gode vän L är denna bok som påminner om "Mina vänner" fast mer med tips på saker att tänka på i livet. Passande! Väldigt nöjd själv att jag fick med några av mina goda råd i denna gåva, jag ligger ju ändå ett helt år före i tiden! Det tycker jag är en fin, bra och rolig present så det får bli mitt tips till dig som frågade. Roligast är ju om du kan ge den ifylld av alla hans/hennes vänner....

2 kommentarer:

  1. Charlotte och Ebba09 juni, 2011

    Hej Todd!

    Tack för tipset på doppresenten!! Ska på dop till min kompis Stella om några veckor och jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa förrän jag läste ditt inlägg!! Var har du köpt den??

    Kram Ebba Nettrup

    SvaraRadera
  2. Hej Ebba!
    Vad roligt att höra! Jag klistrade in bilder och visdomsord (Nalle Puh mm) och gjorde den personlig och fin. Uppskattades verkligen! Jag köpte den på Form Design Center i Malmö. Men den finns även att beställa på nätet. Den heter Min första gästbok och är skriven av Thyra Brandt. Ha så skoj på Stellas dop. Kram

    SvaraRadera