lördag 4 juni 2011

Sunny days

Många goda vänner som tittat förbi de senaste dagarna - superhärligt! Jag gillar att ha vänner omkring mig även om man nödvändigtvis inte behöver leka hela tiden. Man kan bara va! Det är vänskap för mig och jag tror att jag har fått det av mina föräldrar. Vi njuter mycket av att bara va!

Many good friends who stopped by the last few days - super nice! I like having friends around me, even if you don´t necessarily have to play all the time. You just hang. That´s friendship to me and I think I´ve got it from my parent. We enjoy just to be.

Här bara är vi! Jag och Liv med våra pappor. Here we are. Me and Liv with our dads.

Liv går runt och bara är. Är söt. Liv walkes around just is. Is sweet.

John Henry visar mig hur man flyttar in sandlådan i lekstugan. John Henry shows me how to move the sandbox into the playhouse.

Två godingar, Liv & Edvard. Liv sköter växeln medan Edvard bara är. Two goodies, Liv & Edvard. Liv takes care of the gear while Edvard just hangs.

Triss i coolingar. Jag, Edvard & John Henry. Fast han heter bara John. Henry är i andranamn men jag tycker det låter coolt med John Henry så jag kallar honom det. 3 x cool. Me, Edvard & John Henry. His name is just John, Henry is his middlename, but I think it sounds cool with John Henry as a doublename so I call him that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar