torsdag 23 augusti 2012

Istället för bröllopstårta...

Jag snokar för fullt i mina föräldrars datorer för att se om jag kan hitta några bilder från bröllopet att visa er. Ni - och JAG! - måste ju få se hur resultatet blev! Och kolla vad jag hittade?? En hel årsförbrukning av lördagsgott! Är det inte liiiite på gränsen till vad som är lagligt att trycka i sig? Över 600 pieces fanns på plats denna kväll... Oj! Attan att jag missade denna fest!!

Istället för traditionell bröllopstårta bakade några av gästerna fantastiska godsaker till dessertbordet. En av tjejerna har en blogg och hon tar dessutom beställningar...

3 kommentarer:

  1. Oj, vad fint! Bra idé istället för tårta, me like ;o)

    SvaraRadera
  2. Jag smakade på nästan alla bakverk/konstverk...............och allt var så supergott!! Synd man inte kunde ha tillgång till bordet i flera dagar.................Gottegrisen från Kullabygden

    SvaraRadera
  3. Tur att jag inte var där! Var skulle man börjat? Och framförallt slutat?? Allt ser så gott ut! Hoppas det blev lite över till Todd dagen efter, Kram

    SvaraRadera