lördag 25 augusti 2012

Utklädd

Innan, när jag var yngre, så fattade jag inte vitsen med att klä ut sig. Men nu när jag har mognat - ojojoj vad kul det är! Så idag är jag inte mitt vanliga jag utan idag är jag en pirat. Vågar knappt se mig själv i spegeln. Ska genast rota i Momos garage efter utklädningskläder. Det är väldigt bra att ha en Momo som sparar på precis allt. 

Jag vet, man ser inte alls att det är jag! Men är här under, jag lovar!!

Fast den här lilla Madamen är det inte så lätt att klä ut... De goa kinderna avslöjar henne. 

2 kommentarer:

  1. Oj så fine dere er! Selv her i Norge ble vi litt engstelige ...
    Det er så moro å følge deg Todd, du lever et spennende liv. Skip o hoy!!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint med en norsk läsare! Roligt att ha dig här :)

    SvaraRadera