måndag 13 augusti 2012

Just married

Nu är de gifta! Mr & Mrs G. Och de verkar väldans glada. Bröllop är nog större än lördagsgodis ändå. Ma har gett mig OK att visa några bilder och det finns massor... Men jag vill ju inte bli långrandig, så jag visar lite pö om pö. Här är iallafall några. Själv lekte jag med Julia BF hela dagen och kvällen, mycket nöjd med det även om jag börjar förstå att jag missat världens fest... Jag tror att jag kanske måste låta mojjan gästblogga om vad de varit med om. Hon pratar om denna magiska dag oavbrutet...



Fotograf Anna Lauridsen, Kullafoto.

6 kommentarer:

  1. Magisk dag och kväll! Tusen tack! TODD, du skulle varit med...;)
    Puss & kram Emma & Patrick

    SvaraRadera
  2. Ser helt fantastiskt ut! Ett stort GRATTIS!

    SvaraRadera
  3. Hej igen, minsann, då var det samma kyrka. För åtta år sen dock. :)

    SvaraRadera
  4. Så fint, de passar så bra ihop, din mamma och pappa! Vilken vacker klänning din mamma hade förresten, fantastisk!
    Stort grattis till dem båda!

    SvaraRadera
  5. SÅ vackra ni var! Underbart. Massa grattis!!!

    SvaraRadera
  6. Åhhha ja det var en helt underbar dag- helt i i din mamma och pappas stil!! SÅ VACKRA båda två!! Ja, Todd du missade en hejdundrans fest!! :-) KRAM Jenny

    SvaraRadera