onsdag 17 november 2010

Äkta ettåring

Stort tack alla ni som gratulerat mig på min födelsedag! Jag har fått så många fina hälsningar och känner att jag redan, efter bara ett år, har så enormt många vänner. Häftigt! Nästa år ska jag ha kalas för mina kompisar också har jag bestämt mig för. Då vill jag ha maskerad. Det verkar så himla skoj. Mina föräldrar är bjudna på maskerad till min Gudfar snart. Mamma ska vara någon som heter Britney Spears och pappa ska vara Chilensk gruvarbetare. Det verkar roligt. Pappas är solklar men mamma har haft lite svårt att bestämma sig vilken av alla fina outfits hon skulle välja men till slut valde hon den här och känner sig jättenöjd med sitt beslut:

Mamma

Pappa

Jag känner mig faktiskt som en ettåring nu. Jag pratar nästan flytande, kan säga massa ord. Tyvärr så verkar min omgivning inte lika begåvade för de är urkassa på att förstå vad jag säger?! Jag pratar högt, tydligt och med lite sydländska gester. Tycker om att prata med hela kroppen. Och när jag blir arg och frustrerad så slänger jag mig och bankar i golvet som en riktig liten italienare. Man ska visa sina känslor!

Min nya klädstil är cool, avslappnad, mer Todd. Jag är en pojke, ingen bebis. Bodies undanbedes tack (mamma!). Det är numera so last year. På fötterna värmer mina UGG´s från Faster som ständigt förser mig med märkesriktiga varor, precis i min smak. Ibland har jag också ett par, mindre snygga men väldigt praktiska, lära-gå-skor. Jag ställer mig gärna upp och går med min gåvagn men det är här med att ta egna steg har jag inte testat än.

Några av alla mina fina presenter! Jag behöver snart ett större rum...

Fina UGG´s från fina Faster. Och härlig kudde som Mormor gjort. Finns att beställa på Lilla Station.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar