måndag 8 november 2010

Tomteland på Vellingblomman

Ja häromdagen drog jag ju med mina föräldrar till Tomteland på Vellingeblomman. Där är så stort och julfint med massa pynt, julgranar, ljus som blinkar, tomtar som dansar, hänger i taket och sjunger. Jag har ju varit där förut men nu ville jag visa mina föräldrar. Vår vistelse blev betydligt kortare än jag hade räknat med. Pappa verkade tro att det var någon form av lopp för han sprang genom Tomteland bokstavligt talat. Med mig i kundvagnen varvade vi Mamma och Farmor som skulle på och pilla på allt. Vi fick med oss en ljusslinga, en adventskalender, en anka och en juleljusboll. Tja, alltid en början på vårt första julpynt till vårt första hus.

Julfin!

Vi ville aldrig sluta vinka till varandra, jag & Tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar