söndag 14 november 2010

FÖDELSEDAG!

Idag fyller jag 1 år!

HURRA HURRA HURRA!

Igår när jag gick och la mig kändes det inget särskilt. Mamma och pappa var kanske lite ivrigare än vanligt att jag skulle somna, visst, men inte så att jag tänkte att det var något lurt på gång. Men så fel jag hade. Imorse kl 6 kom de med frukost på sängen, flagga, ballonger, paket och så sjöng de en sång jag aldrig hört förut. Den var bra! Tydligen är det min allra första födelsedag idag, jag fyller 1 år.

Hela huset är pyntat i ballonger och mina föräldrar gör inget annat än springer efter mig och leker vad jag vill. De tvättar inte, städar inte, plockar inte ur diskmaskinen, kollar varken på TV eller datorn och deras mobiltelefoner har jag inte sett röken av. De tittar BARA på mig exakt hela tiden. Som om jag kan bestämma allt! Jag ska absolut utnyttja detta. Jag tänker äta 10 bananer, elda i spisen, krypa in i diskmaskinen, leka med verktygslådan och fjärrkontrollen, klättra i trappan och pilla på alla eluttag. Jag älskar att fylla år! Återkommer med fortsatt uppdatering hur min första födelsedag firas. Nu ska jag öppna paket!

4 kommentarer:

  1. mormor Marie14 november, 2010

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!
    Kommer snart med presenter!!!!!!!!!!!!
    Älskar dig min prins

    SvaraRadera
  2. Vad stor du har blivit lille Todd. Det är inte klokt att det har gått ett helt år sedan vi fick det glada beskedet om att du hade kommit till världen... GRATTIS på dig världens sötaste lille kille! Du förtjänar all uppmärksamhet och kärlek från dina fina föräldrar på din stora dag. Pussar och kramar från familjen Rylander!

    SvaraRadera
  3. stort stort grattis stora nästan grannen!
    Verkar ju varit en riktigt grym dag med all den påpassningen, att fylla år är faktiskt riktigt göööööt!!

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS till lille Tod, tänk att du redan är ett år!!! Hoppas du haft en underbar dag med dina härliga föräldrar!! Kramar Jenny, Lasse,Axek och Vera

    SvaraRadera