måndag 22 november 2010

I LÖV IT!

Vilken dag! Både mamma och pappa skulle tydligen iväg i morse och dom hade glömt att jag inte vill vara ensam riktigt än. Inte för att jag inte klarar mig utan för att det är så tråkigt.. Min kära mormor kom och hämtade mig och vid drog bort till Mellanvägen där det alltid händer saker. Sortera bland besticken, mata Lennart, äta banan och mycket mer. Jag och mormor åkte in till bibblan i Höllviken för att gå på sångstund. Vilken upplevelse! Jag är lite förtjust i sångfröken. Tittade på henne med öppen mun från första till sista versen, sa mormor. Efter att sovit två timmar över lunchen kom pappa och hämtade mig. Vi utförde lite trädgårdsarbete och kort därefter kom låsse farmor på besök. Jag fick ett par fina jeans i födelsedagspresent som jag blev mycket glad för. I morgon bitti kommer mormor och hämtar mig igen. Hon sa att det var fullspäckat program. Jag längtar..

Trädgårdsarbete. Jag gör stickprov på lasten.

Mot komposten! Glöm inte att jag ska av innan vi dumpar lasten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar