lördag 1 oktober 2011

Klotter

Min polare Vilja introducerade mig idag i klottrets värld. Wow! Det har redan blivit min nya grej, jag fortsatte på stringhyllan och soffbordet när jag kom hem, inte alls uppskattat men tusan vad snyggt det blev när jag satt min signatur på sakerna! Tack Vilja! Det var kul. Nu måste vi fixa plattläggning här hemma, redan uppe på to-do-listan (som börjar bli makalöst låååång...! Paps anm.).

In action.

Eftersom vi här i Skåne har haft världens sommardag har jag varit ute mest hela dagen. Som ni vet gillar jag ju att rada upp saker och jag satt en lång stund och petade ner pinnar i sanden. Fint blev det och tid tog det.


Ja, också en av hundra bilder på mammas mage där bebisen bor. Det är mycket fokus på den nu. Jag klappar, pussar, kramar, pruttar och gossar bebisen varje dag. Jag har känt att det rör sig där inne, känns ju lite konstigt det där. När mamma frågar vad bebisen säger (dum fråga det vet hon väl?!) så skriker jag lite på låtsas. För det har jag hört att bebisar gör, fast på riktigt alltså.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du har. När är det dags?

    SvaraRadera
  2. Tack Emma! Det är sagt imorgon, den 15:e oktober. Vi får väl se !!

    SvaraRadera