måndag 31 oktober 2011

Scary....

Alltså. Jag visste ju att det vankades trick or treat idag men när det väl knackade på dörren fick jag dårdimpen. Där stod liksom inte bara ett eller två små spöken och frågade efter godis utan där stod ett harem av monster och begärde godis annars hotade de med att hitta på hyss. Jag blev riktigt rädd. Och värre blev det när ett av monstrena plötsligt säger;

- Men Todd - du behöver inte vara rädd. Det är inte på riktigt.

WHAT?! Hur läskigt är det inte att spöket vet vad jag heter?! Det är ingen jag träffat förut, det vet jag bestämt. Men det märkliga är att rösten ändå kändes bekant på nåt sätt....


Nu drar vi, vi vågar nämligen inte vara hemma.... Men vi har hittat på ett litet trick om det tänkte dyka upp fler monster medan vi är borta. Check this out.... Hoppas nu bara inte att de läser bloggen!!?

Den här sitter på ytterdörren...

Och när man går in på tomten så lyser pumpor och värmeljus upp den lilla lekstugan. Monstrena kommer givetvis öppna dörren och jag kan ju bara föreställa mig hur rädda de kommer bli när de ser mitt fejkmonster där inne precis innanför dörren!! Jag tyckte själv att det var läskigt när jag skulle fota som ni kan se på den suddiga bilden. Givetvis har jag lämnat den största godispåsen man kan tänka sig i lekstugan också, frågan är väl bara om de törs ta den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar