torsdag 29 april 2010

Abbe ♥ Sally = SANT


Som ni redan vet så har jag ju min bästaste vän Abbe i Stockholm. Det är på tok för långt bort men han letar för fullt efter ett boende närmre mig säger han så det känns ju betryggande. Hur som helst - han har gått och skaffat tjej! Nu kan ju inte jag sitta här och basunera ut vårt heliga killsnack men jag kan bjussa på lite skvaller ändå... De har PUSSATS! Jorå! Det var så de blev ett par kan man säga. Visst låter det underbart! Hon är så söt så man tappar andan.

Så går det till i Stockholm! Isabelle, ses vi imorgon? ♥

5 kommentarer:

  1. oj oj vad dem har kommit långt i förhållandena i Stockholm, han är allt en lyckans ost!

    SvaraRadera
  2. mormor Marie30 april, 2010

    sicket gulligt par

    SvaraRadera
  3. Slabbe nr 130 april, 2010

    Jodå, så är det... Här i Stockholm kallar dem mig för den store Casanovan! Sally och jag kilar stadigt sen en tid tillbaka och i och med pussen kan man väl säga att vi tagit vårt förhållande till en annan nivå. Lite läskigt var det allt, inte alls som när mamma pussar på mig. Killar ni måste prova! Mitt tips är att med komplimanger och smicker kommer ni långt, eller ngt gott, kanske en majskrok?! Jag bara drog Sally lite i håret och sa att det var det finaste jag någonsin sett och sen var det klart kan man säga. Lycka till! / Den Store Casanovan i Sthlm

    SvaraRadera
  4. Hahaha, shit så söt han är! Gillar hans tjej också, hon ser ut att ha lite attityd!

    SvaraRadera
  5. Amen jag dööör! Så söt! Och så lik far sin..

    SvaraRadera