lördag 24 april 2010

Min dag i Ljunghusen

Idag har jag varit ute på en lång härlig promenad i solen. Vi fikade utomhus på Märtas Café, då fick jag sitta själv i en stol vid bordet. Jag tycker om att sitta och betrakta omgivningen. Det har jag fått efter min Pappa, han kan också sitta tyst och betrakta. Då njuter han. Det kan inte Mamma. Sitta tyst och betrakta alltså. Inte särskilt länge iallafall. Hon pratar gärna hela tiden. Det är väl okej det med. Men idag fick jag lite tid att betrakta på egen hand när vi satt där på Märtas för Mamma & Mormor tjattrade hela tiden. Det var mysigt.

Lilla Station

Stolt Mormor

Sommarboden

Jag och Mamma.

Söta Moster Alice

2 kommentarer:

  1. Gud vilken fin bild på dig och Todd! Du ser riktigt smal och snygg ut! Ja man får väl flytta ner till ljunghusen då.. kram

    SvaraRadera
  2. Håller med super Rebban, vilken pang pingla din mamma är! Du är också en riktig snygging förstås! Vilket mysigt ställe din mormor har! Kram

    SvaraRadera