söndag 25 april 2010

En utflykt på utlykten

Ojojoj idag tog Mamma med mig på en runda. Jag hade lagt in önskemål om att träffa mina kompisar Sixten och Vilja som bor i närheten men inte idag visst. Nä idag skulle jag spännas fast i baksätet i bilen och åka lååångt. Kändes som en evighet!

Jag såg till att vi stannade ganska många gånger på vägen, låtsades att jag ville äta några gånger och när Mamma till slut inte gick på det så tog jag till plan B och gjorde nummer 2. Funkar alltid, då vet man bestämt att man får en stopp på vägen.

På en timme kom vi från Ljunghusen till Statoil i Lund. Där träffade jag Ella (dotter till Modell-Cissi) och hennes familj , hon var också hungrig. Det var trevligt och jag hade gärna stannat där men icke, vi skulle vidare... Jag protesterade vilt men Mamma var envis.

När vi äntligen kom fram till målet så visade det sig att vi skulle hälsa på en riktig pingla! (Det kunde hon ju sagt...) Vi hamnade på Vildas 1-års kalas i Hässleholm och det var roligt. Mamma är Gudmor till Vilda och jag tror att det betyder att vi är syskon?! Inte visste jag att jag hade en storasyster men det var en glad överraskning!

Nu är vi tillbaks i Ljunghusen och det bästa med allt är att Pappa är här nu med! Så nu ska jag leka med honom hela kvällen. Ses imorgon!

Grattis Vilda 1 år!

7 kommentarer:

  1. Jag och Oscar hälsar och tackar för alla fina komplimanger och vill passa pa att säga att vi följer er varje dag!!! Varan högsta önskan är att vi ocksa ska fa bli en i gänget nagon gang i framtiden. Hälsa din Mamma och Pappa jätte mycket! Kram Fran Zurich

    SvaraRadera
  2. oj......se upp Isabell, ny snygg donna på G

    SvaraRadera
  3. Va kul Todd att du kom till mitt kalas. Jag vet precis vad du menar med låånga bilturer.. Tänk om våra mammor ändå kunde tala om för oss vart vi är på väg, man vill ju liksom veta. Hoppas resan hem gick bättre..:)

    Hälsa gudmor och pappa!

    Kram Vilda

    SvaraRadera
  4. HaHa. Såklart att man träffar folk på Statoil Lund! Alltid på udda ställen man möts. Fast om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att modeller hängde på statoil..

    SvaraRadera
  5. Hej Todd!

    Kommer du på gympan imorgon. Vi saknar dig!

    Kram Herman

    SvaraRadera
  6. Vilken kul helg Todd!! Men det var kanske lite väl många snygga donnor i ditt liv..

    SvaraRadera
  7. Alltså Isabell du behöver inte oroa dig tycker jag för du är söt som socker.. kram Abbe

    SvaraRadera