onsdag 21 april 2010

God morgon

Vilken underbar natt! Vaknade vid 2 och kände mig hur pigg som helst. Låg och snackade lite för mig själv en stund men sen saknade jag mamma & pappa så då väckte jag dem så att vi kunde leka. Först verkade de inte alls förstå vad jag sa. De gav mig nappen gång på gång trots att jag spottade ut den hela tiden. Sen tänkte pappa ge mig nappflaskan men jag försöker dra ner på ätandet mitt i natten så jag tackade artigt men bestämt nej. Då gick mamma upp och bytte blöja och fastän jag vet att det brukar bli lite omständigt när jag gör det så kunde jag bara inte låta bli att lätta på trycket när mamma böjde sig ner för att ta upp nappen som låg på golvet. Råkade pricka hennes rygg. Det var visst inte meningen men det blev ändå jättebra för plötsligt for pappa upp ur sängen och äntligen var alla klarvakna. Så hade vi en mysig stund tillsammans!

Nu är det äntligen morgon och vi ska gå upp på riktigt!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, jäkla busrumpa. Så müde man blir!

    SvaraRadera
  2. mormor Marie21 april, 2010

    du är allt en riktig rackarbajsare

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha du är en riktigt kul liten kille. Snart dax för lite pump! Fint att du firade vår lille vän Peder!

    SvaraRadera