fredag 16 april 2010

Vem kan man lita på egentligen?

Idag har jag träffat två underliga människor. Först en som låtsades vara jättesnäll, hon lekte med mig och fastän hon var en ganska stor bebis så trodde jag hon var min nya vän. Men nä, icke. Ett tu tre så stack hon en nål i benet på mig. Och inte nog med det, hon hade mage att göra samma sak i mitt andra ben bara en liten stund senare! Så henne har jag skällt ut. För så tycker jag inte man gör.
Den andra figuren fick mig att skratta men det var inte för att hon var rolig utan för att hon såg så rolig UT. Gjorde massa grimaser och hade lustig frisyr. Men sen började hon lägga mig i en massa obekväma ställningar och granskade mig noggrant. Inte särskilt trevligt. Nu har vi tydligen fått hem ett gympaprogram som vi ska göra hemma. Hon kanske är min PT? Det ska man ha vet jag för det har både min faster och farmor. Ja i så fall så är hon väl ok.

2 kommentarer:

  1. Åh sötnos! Du är alldeles för söt för att få sprutor tycker jag, men ja ja det är ju för en bra sak..

    SvaraRadera
  2. Vilken dag för en liten prins! Nu önskar vi dig en mysig lördag. Kram!

    SvaraRadera