måndag 26 april 2010

Back together!

Jag vill bara tala om för ALLA att jag & Isabelle är tillsammans igen. Och det är bättre än någonsin! Vi har spenderat hela dagen ihop, badat, pratat, ätit lunch, suttit i parken, promenerat och tittat på fåglarna. Det känns som vanligt igen fast ännu bättre. Isabelle gjorde klart för mig att hon inte har ögon för någon annan och jag känner likadant för henne.

Deep talk.

Pappa kom förbi och hängde lite.

Farmor kom också förbi en sväng!

Mätt och belåten. Nu ska jag snart gå och natta mig!

4 kommentarer:

  1. mormor Marie26 april, 2010

    Åh vad skönt att det grejjade sig med flickvännen.
    Jag tycker hon är såååååå söt.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!! Isabelle är sååååååå lycklig :-)

    SvaraRadera
  3. skönt! Ni är ju ett himla snyggt par dessutom!

    SvaraRadera
  4. Mysigt! Skönt för mig att det löste sig. Känner mig lite som kilen...

    SvaraRadera