tisdag 27 april 2010

Noomi i Las Vegas

Nu har min kompis Noomi landat i Las Vegas! Undra hur det är att flyga, det verkar spännande som bara den. Det hade gått jättebra för henne, men det är ju det jag säger. Hon är en tuff tjej! Jag hoppas att hon får en häftig resa och ser fram emot att höra allt när hon kommer hem.

Själv har jag hittills fraktats med vagn, buss och bil. Bil var helt klart roligast och det bästa var när jag fick köra själv.

Nu ska vi göra oss i ordning för body pump här hemma men jag röstar på att bara åka vagn idag för jag har hostat som bara den i natt. Jag som nyss blivit av med den där hemska hostan! Känns lite som att vara tillbaka på ruta 1. Mamma säger att jag låter som en gammal gubbe som jag rosslar. Jag har aldrig träffat någon så gammal människa så jag vet inte hur de låter. Men när jag gör det ska jag lyssna.

Nöjd!

3 kommentarer:

  1. mormor Marie27 april, 2010

    på med bältet bara

    SvaraRadera
  2. Söte Todd! Hoppas att du e bättre på torsdag! Det är liksom inte det samma utan dig!

    SvaraRadera
  3. Hej Todd!! Det ar sa roligt att vara i Las Vegas.. allt ar liksom big and crazy har... Jag leker mycket med mina 3 kusiner.. dom ar roliga. Hade varit sa roligt om du o din ma o pa ocksa varit har... oj vad kul vi hade haft det. Jag berattar allt nar jag kommer hem! Nu ska jag ga o gambla lite. Stor Kram Noomi

    SvaraRadera