lördag 17 april 2010

Vilken mysig dag!

Oj vilken dag det blev! Först lät jag mina föräldrar sova ända till kl 9 men uuuhh vad tråkigt det var att ligga i sängen så länge. Fattar inte hur de orkar. Hur som helst, efter promenaden med Mormor & Moster J så kom Farmor, Farfar & XFarmor och hälsade på. Ruffo var också med. Jag fick precis så mycket uppmärksamhet som jag vill ha! Nu är jag helt slut och sover en stund men bara en stund för jag tycker bäst om att vara vaken. Mina föräldrar verkar tro att vi ska ses först imorgon bitti?! Men jag ska snart överraska dem, hoppas de är pigga på lite lek då.

Jag verkar omåttlig populär vad jag än tar mig för!

XFarmor presenterad mig för Ruffo som kittlade mig på foten.

Skönt att vila fötterna på bordet.

Farmor gav mig supergod potatis-majs puré. Nu ska jag aldrig mer äta palsternacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar