fredag 15 april 2011

FEBERN NÄSTAN BORTA!

Jojomensan, lagom till helgen tänkte jag bli frisk. Varför vara sjuk när man är ledig när man kan vara sjuk hela veckan och slippa gå på dagis? Fast det där är förstås inte riktigt sant, jag saknar mina dagiskompisar och att leka i bussen skolgården. Dessutom är det så mycket man inte får när man är sjuk. Man får inte leka med någon kompis, man får inte leka de roligaste lekarna (då anstränger man sig tydligen och det får man inte), man får inte besök för man får inte smitta någon. Så många inten!

Men nu har febern äntligen gått ner och jag känner mig piggare än på länge. Hostar ju fortfarande som en dåre men utan den höga febern känns det lite lättare. Så nu mina vänner jag snart helt frisk igen, tjohooo! Bra tajming för på tisdag ska vi vara utklädda på dagis, det är tydligen nåt på gång som kallas påsk?! Måste kolla upp vad det innebär och vad jag ska klä ut mig till.

Önskar er en härlig fredag!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bättre!! Tycker lite synd om dig och dina föräldrar, det verkar som att du är sjuk lite väl ofta... Hoppas du kan vara ute i helgen och busa i det fina vädret!! Kram och hälsa din mamma, Lisa S

    SvaraRadera
  2. Härligt å höra Todd!!! önskar dig en skön fredag med och hoppas vi kan leka en dag snart efter påsk när jag varit i Spanien med din moster! Jag har hört att du blivit en stor goding nu :) Kramar tant J

    SvaraRadera
  3. Weihoo då kan vi leka idag! Puss från moster À

    SvaraRadera