tisdag 5 april 2011

Inne ute

Nu när vi håller på att flytta ut, ja men det känns faktiskt så eftersom vi nästan tillbringar mer tid ute än inne, så vill man ju göra lika mysigt ute som inne. Så vi snokar runt rätt mycket för att hitta idéer till detta och igår snokade vi reda på den snyggaste lampan från Fatboy inne på Viljas marker. Oj vad fin och oj så fint den hade platsat i vår lilla skog.

Finfina och färgglada Bloompots.

En äkta baden-baden solstol. Långt ifrån den snyggaste men utan tvekan den skönaste!

Vilket fint planteringsbord från Mitt liv på landet. Ett sånt här i minimodell där jag kan stå och leka med jord hade varit fint.

Lite för plottrigt för min smak men annars har den här lekstugan fått det riktigt fint kring sig. Det ska komma några byggare och lämna offert på renovering av min stuga, ska visa lite vad jag tänkt mig och se vad de säger.

1 kommentar: