torsdag 28 april 2011

Varför är det bara fest på kvällen?

Ett inbjudningskort i brevlådan - tjoho det vankas fest!!

Nu ska vi se här hur man tar sig in det....

...haha vilken fin bild!

Jag förstår inte! Börjar kalaset kl 19? Mitt i vällingen verkligen?

Konstigt, här bjuds det in till fest mitt i läggdags.

TJOHO - en inbjudan till!

Bröllop, oj vad skojigt! Men allvar - även detta en kvällsfest...


Jag vill också gå på party ju! Bara för det ska jag ha en EGEN fest för mina kompisar. Jättetidigt på morgonen när alla vuxna är trötta. Så det så.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, ja visst kan det vara lite knöligt med alla tillställningar den där tiden.. men du Todd, jag tror säkert dit party blir roligare! ;)

    SvaraRadera
  2. mormor kommer å festa med dig,
    så kan mamma å pappa rocka loss::))

    SvaraRadera
  3. haha, du är ju för söt Todd!! Vi vill också festa med dig, måste snart ses:-)! Hoppas att ni alla mår bra! Kram

    SvaraRadera