lördag 9 april 2011

Pippi on ice

Vilken grej jag har varit på! Självaste Pippi Långstrump har jag sett. Det var med blandade känslor, det var spännande, roligt och lite läskigt på en gång. Mest förtjust blev jag i Lilla Gubben, vinkade så mycket jag kunde till honom.

Det var spännande när det var så mörkt...

Här kommer hon - självaste Pippi! Stark, rik, rolig, påhittig....

Det var lite för högt ljud bara, ta med öronskydd om ni ska se!

Efter ett tag blev jag så fasligt trött. Pippi är en energisk prick, jag blev helt slut av alla intryck.

När vi väl kom ut fick jag massa ny energi och sprang runt och glädjeskrek utanför Arenan.

På riktigt fint humör och vilket fantastiskt väder!

Tack för föreställningen Sparbanken Öresund!

1 kommentar:

  1. Ulrika Waerneman09 april, 2011

    Todd!
    Hanna och jag letade efter dig på Arenan. Vi hade så gärna velat träffa dig idag. Vad kul att du gillade Pippi. Kram Ulrika

    SvaraRadera