lördag 23 april 2011

Påskafton

Inte bloggat på ett tag men det beror på att jag gick och fick ett feber-återfall. Stackars mig! Ja nu börjar jag faktiskt tycka att det får räcka. Nån måtta får det väl vara på den där febern. Men lika fort som den kommer kan den också försvinna och det gjorde den denna gången, tack o lov! Så påskaftonsmorgon började med en härlig promenad i det fina vädret.

Stannade och tittade på en lastbil som rullade förbi.

Så var det då äntligen dags för detta omtalade påskägg som påskharen varit och lagt utanför dörren. Dra på trissor vad den lille haren måste haft det bökigt och otympligt att släpa runt på detta?!
En sandlåda! Som han värpt en gräsklippare och ett ägg i. Spännande!

Lyfte försiktigt på locket...

...är det vad jag tror det är?!

JAAAAAA! Ett bowlingset!


Ja så förstår ni vad jag hade fullt upp med resten av dagen!

1 kommentar:

  1. Melvin har också varit febrig i påsk. Är fortfarande inte riktigt bra. Är det förresten ett på converse vi ser på dina fötter i bilden?

    SvaraRadera