tisdag 14 februari 2012

Anni & Adam pratar i telefon...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Hallå...vem är det? Är det du Adam?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Adam, vad är det??

FATTAR DU ATT VI MISSADE RESAN TILL ITALIEN?!

Men Adam, vi hade ju lagt det där bakom oss kom vi överens om... Det är ju ändå bara en resa, som egentligen aldrig var vår. Eller hur?

VADDÅ INTE VÅR? DET VAR DET JU! JAG SOM TILL OCH MED ÖVAT IN NÅGRA ITALIENSKA FRASER!

Ehh... okej det låter ju lite...märkligt?... men låt mig höra.

CIAO BELLA! BELLISSIMO! ARRIVEDERCI! IL MIO NOME È ADAM ED È DI TRE MESI.

Åh Adam... jag tror att jag håller på att falla för dig!
Puss på Alla Hjärtans Dag!

8 kommentarer:

  1. Puss och kram!! Härlig läsning som vanligt!! Lisa S

    SvaraRadera
  2. Hi hi så sött! Det var trevligt att träffa dig och Annie i lördags Todd!
    Jannike

    SvaraRadera
  3. Så kul!!! Ha ha ha! Baby romance <3

    Kram /Katarina tvillingmamma

    SvaraRadera
  4. haha gud så roligt!!

    SvaraRadera
  5. mormor Marie
    fixar en resa för er!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Jag dör!!! ;) Puss & Kram

    SvaraRadera
  7. hahaha, det här inlägget räddade min söndag! grymt rolig blogg!

    SvaraRadera