lördag 4 februari 2012

Min gapiga syster

Tog en riktig sovmorgon idag så frukosten blev lunch och lunchen blir snart middag hemma hos Vilja. Igår lekte jag med Peder, riktigt skoj!, och idag har jag nästan lekt med Axel & Vera. Lite förargligt att de sov när de kom och vaknade när jag hade somnat och åkt när jag vaknade. Om ni hänger med....

Anni, eller Lilla Gumman som jag kallar henne och lägger huvudet på sned, växer verkligen fort. Hon är 3,5 månad nu och väger visserligen 1,5 kg mindre än vad jag gjorde vid den tidpunkten men hon vill vara vaken och med mycket mer. Hon ska jämt vara där jag är och göra som jag gör. Jag visar naturligtvis vägen och låter henne låna och leka så mycket hon vill med mina leksaker. Det är inte så svårt att underhålla henne, hon är mest glad och gapar.

Förresten! Jag har ju glömt att berätta om alla mina nya kompisar! Det är ett helt galet gäng, de är heltokiga och superroliga. Ska snart visa er!

Frukost till lunch.

Min gapiga lillasyster.

2 kommentarer:

  1. Todd, tack för vi fick komma och besöka dig och din gapiga syster igår:-) När vi var där var hon bara väldigt söt och gossig och du också så klart!! Kul att se hur mycket du gillar leverpastej och nästa gång får vi hoppas A&V är vaken samtidigt som du!! Kram

    SvaraRadera