måndag 20 februari 2012

Oanad tavla

Ja jag veeeeet.... Jag säger bara det. Men här är jag! Och jag gillar messmör och gojibär mer än godis och saft. Jag bara är sån! För att inte tala om pressgurka, att gurka kan vara sååå gott!

Några bilder från sistone:
Det skulle göras fotavtryck på Lillasyrran igår kväll när jag gått och lagt mig. Själva gojjan som hon skulle sätta ner foten i tog tid på sig att bli tillräckligt tjock så mamma rörde om då och då med en slickepott. Oturligt nog råkade jag vakna så mamma fick lämna gojjan obevakad under en kort stund, dessvärre missade hon därmed det magiska lilla ögonblicket när gojjan fick sitt perfekt tillstånd för fotavtryck så numera har vi en gipstavla med ett avtryck av en slickepott bredvid min lilla bebisfot i mammas och pappas sovrum....

Anni som är för liten för att förstå vad som egentligen hände fick en smärre chock när hon fick se, vad hon trodde var, en avbild av sin fot.

Idag åt jag både lunch och fikade utomhus i det fina vädret. Här mumsar jag på gojibär!

Kändes hopplöst att hitta min kratta i garaget men blev sååå glad när jag väl gjorde det. Kanske dags för utrensning och vårstädning?!


Imorgon, tisdag, ska jag leka med min polare Alma som fått en ascool lillebror som jag ska spana in. Hoppas kunna återkomma med lite bilder från det eventet. Vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Har precis läst din blogg. Jag blev så glad inombords när jag såg att du har bloggat. Din blogg försöker jag läsa vaarje dag. Har läst alla bloggarna under 2010, 2011 och fram tills nu. Den skall jag följa. Ha det så bra och en fin dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaa vad roligt att du läst allt :) Ha en riktigt bra dag du med!

      Radera
  2. Todd, din mamma är härligt crazy!!!
    Puss & Kram och Vi ses på Torsdag! Jippie!

    SvaraRadera
  3. Såå härligt att se att fler garage ser ut som vårt dvs inte en chans att få in någon bil..inte ens en liten en.. Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vadå ska man ha BILEN i garaget också?!?!

      Radera