söndag 12 februari 2012

Goodiegoodie

Ni ska få höra mer om eventet men det överlåter jag till Adam att gästblogga om eftersom han var den som hängde med längst under kvällen. Men så länge vill jag visa de fina sakerna som vi fick med oss hem. En goodiebag och en vinst! Jorå - nummer 99 blev banne mig dragen och det tackar vi för. Nr 100 som var Adams visade sig ge värsta storvinsten, den alla hoppades på att vinna!, men tyvärr och otroligt nog så missade han den och de drog ett nytt nummer... Om det inte svider för mycket så berättar han säkert vad som hände i sitt inlägg. Hej så länge från Anni!

Goodiegoodie! Allt det här fick vi med oss hem plus en massa rabatter och presentkort i olika fina butiker. Det ryktades om att Länna Möbler kört ner från Stockholm för att packa 180 bags till alla som var där... Det var fint gjort tyckte jag. Eller ja, mest min mamma. Detta inlägg är något färgat av hennes åsikter vilket är okej för denna gången. Bara denna.

Vinst från Bloominghome, precis i mammas smak. Och se - lite lyx i form av baby wash och bubbel till mig med!

1 kommentar: