måndag 27 februari 2012

In i väggen?

Den senaste tiden har jag, som ni säkert har märkt, inte haft någon vidare lust att blogga. Jag har därför erbjudit mina nära att gästblogga men det verkar inte som om någon annan heller har lust. Vad gör man då? Lägger ner bloggen?! Hur länge håller detta i sig? Har jag gått in i bloggväggen? Känner mig för övrigt mycket bra. Kan bara inte förmå mig att skriva ett helt inlägg... Påbörjar men kommer liksom inte vidare. Skumt. Hoppas det kommer tillbaka till mig snart.

Igår invigde vi vårt fikaställe på stranden för detta året. Härligt!

Och för exakt ett år sedan så hade jag på mig den här tröjan på familjemiddag hos Momo & Mofa. De höll på att sätta i halsen!

Tänk om jag vetat vad det var jag gick och väntade på!

Ut kom den här godingen! Just här vill hon helst vara ifred och räcker fingret....

9 kommentarer:

  1. Det är en glädje att följa ditt och nu även systerysters liv. Hoppas blogglusten återvänder!
    / Kattis

    SvaraRadera
  2. Nej och åter nej! För guds skull lägg inte ner din blogg! Tycker den är så rolig att läsa. Du och din syster ni är så söta och rara båda två. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Ibland får man bloggtorka och orkar inte riktigt ta sig an bloggen, gissar jag.
    Men Todd jag som tycker så mycket om din blogg kommer bli riktigt ledsen om du väljer att sluta.
    Kanske hittar du lite inspiration snart igen, vet vem.
    Å du och din syster är ju bara sååå söta.
    Stor kram på er!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej todd och anni!
    Jag förstår precis hur du känner. Ibland har man bara inte lust att skriva men så vill alla andra att man inte ska göra något annat. Jag hoppas inte att du lägger ner helt eftersom jag läser alla dina inlägg och gillar din fina blogg. Kanske kommer skriv lusten tillbaka nu våren?! Keep up the good work.

    Kram Maggie
    (mamma hälsar till din mamma)

    SvaraRadera
  5. Uppskattar alla blogginlägg som jag får läsa i denna fantastiska blogg, korta som långa! =) Bilder är alltid kul om du inte har motivationen för att skriva! /Jenny

    SvaraRadera
  6. du får inte lägga ner bloggen todd!! :(
    Kram Nina

    SvaraRadera
  7. mormor Marie27 februari, 2012

    för bövelen lägg inte ner!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Nedersta bilden där Anni räcker fingret är ju klockren!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hej Todd!!! Jag ÄLSKAR också att läsa din blogg, som du nog redan märkt!!!! MEN du får ju inte gå in i väggen, hälsan är viktigast!!! Du kanske skall ta en paus ett tag och se om lusten kommer tillbaka?! Stor kram från Lisa S

    SvaraRadera
  9. Vi gillar att följa dig och din syrran! Hoppas lusten kommer tillbaka nu när det snart är vår och allt;-))
    Kram, Malin och Iris

    SvaraRadera