tisdag 24 april 2012

Apadipappapappapappappadiapp

Nu har det nog slagit slint hos päronen här hemma?! De tävlar om vem som kan låta som en galen fågel bäst. Mamma har alltid tyckt att hon kunnat härma Hacke Hackspett så fantastiskt bra och har (tyvärr) gladeligen delat med sig av sina konster. Och för er som inte känner mina föräldrar så kan jag tala om att så fort en av mina päron kan något så ska den andra testa och göra samma sak och ger sig sällan förrän denna lyckas lika bra eller helst bättre. Och den andra, i detta fallet pappa, måste ha övat så in i helvete på sina stopp nu när han bott på hotell för att kunna bräcka mamma.... Han har gått om mamma med hästlängder. Jag hör nästan ingen skillnad. Men jag undrar bara VARFÖR. Varför valde de just denna?!?!?


Originalet?

Kopian?

3 kommentarer:

  1. vill gärna höra din mammas variant

    SvaraRadera
  2. haha ni är för roliga!!! Håller med!! Erika, nu vill vi höra din variant:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha Kom igen Erika!!

    SvaraRadera