tisdag 3 april 2012

Pass

Jag är så ARG. Fastän jag bara är knappt ett halvår så är jag det! Mamma förväxlade nämligen bananskalet och mobilen och slängde ut mobilen, genom rutan. Ut på motorvägen! Så nu ligger det en halvår gammal iPhone på E6:an och ett ruttet bananskal i jackfickan. Klumpigt.

Jag ville så gärna visa er när jag var hos Polisen nämligen och gjorde pass, så många fina och roliga bilder jag tog med mammas mobil! Nu kan jag bara bjuda er på en bild och det får bli passbilden. Inte mitt bästa jag, jag trodde de skulle ta bilden på 3 och det gjorde de men jag trodde inte att 3 kom efter 2 så jag ser lika förvånad ut som jag blev när jag hörde hur de räknade.

1324 räknar man väl?

Och det här är mammas förvånad-min vid samma ålder.

5 kommentarer:

  1. Oj så lika!! Och så söta! Trist med mobilen.. Hoppas att den hittar hem! Kramar

    SvaraRadera
  2. En kopia!!! Underbart söt, precis som sin mor! P&K

    SvaraRadera
  3. Vad lik hon är dig!! Tur för henne så blir hon lika snygg sen också. Kan inte annat än att garva inte när jag läser att du slängt ut mobilen istället för bananskalet, riktigt irriterande men men... Glad påsk på er! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken historia med mobilen, så fort och lätt det är att göra fel, men skrattar gör jag.......

    SvaraRadera
  5. Nämen så lika ni är, vad kul :-)!! Så söta båda två och så lycklig lilla anni kan vara som säkert kommer bli lika söt och vacker som sin mamma:-) Kram Jenny

    SvaraRadera