torsdag 26 april 2012

Over and out.

Var hemma hos min nya polare Vega igår och hennes coola lillebror Bruno. Vi sågs typ när vi var några veckor gamla, jag & Vega, så vi går waaaaay back om man säger så. Men sen dess har vi inte umgåtts så mycket förrän igår då när vi återupptog kontakten. Kändes precis som sist vi sågs, trots att det gått några år.

Adam briljerar med sin nya kunskaper (sitta i en stol...eh?). Vega står och är cool. Jag & Belle röjer. Som vanligt.

Jag & Belle diskuterar huruvida man får kasta pinnar eller ej. Jag hävdar att det går bra, åtminstone utomhus, medan Belle menar att det inte under några som helst omständigheter går för sig. Allt det där sa vi, fast med lite andra ord.


Idag är det sista dagen på dagis för denna veckan. Jag firar det genom att bjuda ner Fafa, Ita & Luffo på lite lek i eftermiddag. Vi ska väl leka bilar och sånt skoj som man aldrig tröttnar på. Längtar! 

Nä nu har jag inget mer att skriva, har fått skrivkramp. Kanske dags att köra en frågestund snart så kan man hoppas att det lossnar! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar