söndag 1 april 2012

Söndagsfilosofi

Det är söndag och sådär tyst som det är ibland. Fast att det är söndag har jag förstås ingen aning om, jag har varken lärt mig eller förstått varför dagarna ha olika namn. Men att det är tyst hör jag ju. Och just idag är det ganska skönt. Jag ligger i min soffa, tittar ut genom fönstret och filosoferar lite. Nu vill jag snart bli frisk så att jag kan leka med kompisar och röra mig var jag vill. Som imorgon, när jag och mamma ska ha egentid, så hade jag velat åka på nåt lekland eller kanske simhallen eller nåt sånt. Men det kan vi inte förrän jag blir frisk. Gaaaaaahhhhh! Har inte så mycket skoj att skriva. Hoppas att ni har en kul helg! Snart är det påsk. Det ser jag fram emot!

3 kommentarer:

  1. Vi längtar efter dig!! Stor kram

    SvaraRadera
  2. .charlotta02 april, 2012

    Usch stakars dig Todd, hoppas på snart bättring!! Jag har faktiskt minnen från mina egna vattkoppor då jag var lite äldre än du när jag drabbades av dem...långa kliande dagar iklädd morgonrock!

    För att pigga upp dig något så kan jag berätta att jag igår ääntligen blev stolt moster :) Efter över en 24h lång förlossning genom igångsättning kom Lill Hå till världen med hjälp av sugklocka. Han var 56-57cm lång och vägde 4080gr.
    Så i dagarna som kommer skall jag skicka efter snuttogram till honom så han kan mysa med en skön snutten när dem kommer hem från avd. 44 där dem tyvärr måste stanna ett par dagar. Tror han kommer bli supernöjd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. GRATTIS! Äntligen!! Skönt att höra att allt gått bra även om det blev långdraget. Stort grattis!!

      Radera