måndag 16 april 2012

Pruttmaskin

Nu har jag fått hem lillsyrran igen, det var på tiden. Hon verkar ok men vad har de gjort med henne? Jag har aldrig hört så höga fisar! Det är så man faller baklänges. Högt och ofta verkar vara hennes motto. Tyvärr verkar det göra ganska ont. Synd för jag tycker det vore roligt om hon fortsatte i samma tempo eftersom jag är inne i en riktig bajsålder. Alltså - finns det något roligare?! Allt är bara bajs. Jättekul! 

Idag fyller LillSis förresten 6 månader! Ett halvår, wow! Vi fick ju ta det lite lugnt med firandet här hemma med tanke på att hon inte riktigt är på topp men jag körde henne en runda på Bobbybilen, kanske nåt av det finaste man kan göra. Det verkade hon gilla. Men hon styr som en kratta, suck. Hon har mycket att lära den lilla damen. Hon får nog ta och skaffa sig en egen bil om hon ska hålla på och styra sådär, jag är rädd om min...

För ett halvår sedan...

4 kommentarer:

  1. Hej Todd

    Härligt att LillSis är hemma igen, och verkar på banan. Det gläder mig. Ta väl hand om henne

    Hälsar
    Snart Farmor, eller You make my day

    SvaraRadera
  2. Tiden flyger förbi! galet..

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att hon är på banan igen. Kul med pruttar! Odd är fortfarande i Prutt&Bajs-åldern. Verkligen kul det där...! Ta hand om varandra. Kramar

    SvaraRadera
  4. Gudmor (Todds)17 april, 2012

    Grattis Anni! Puss & kram

    SvaraRadera