torsdag 12 april 2012

Vad hittar ni på?

Det var någon som sa att ju yngre man är när man får vattenkoppor, desto mildare variant får man. Det är alltså inte sant. Och med det sagt så lämnar vi ämnet vattenkoppor bakom oss och hoppas att LillSis blir frisk så snart som möjligt. Jag vill ha tillbaka min glada lillasyster.

Ingen mild variant.

Vi har haft lite besök på sistone. Först av Gudisen som är en klar favorit här hemma. Vi busade som vanligt jättemycket och jag saknar henne redan. Hon fick leka lite med A men inte så mycket, hon är ju faktiskt MIN Gudis.

Gudmor & LillSis

Och häromdagen var pappas kompis Gustav på besök. Han bor långt borta och snart bor han ännu längre bort. Så vi lär inte ses på ett tag men det var roligt att träffa honom.

 Gustav kollar in mitt lekrum.

Men nu kör vi igång den här torsdagen! Kan ni inte maila en bild på vad ni hittar på som jag kan lägga upp här? Hade varit roligt att veta vad ni gör och var ni befinner är. Maila en bild på itoddblogg@gmail.com vetja och har ni någon egen blogg så skriv adressen om ni vill att jag ska länka.

1 kommentar:

  1. Jag är inte så haj på att få iväg bilder, men jag har också vattenkoppor... Idag tog mamma med mig och min syster till skogen där vi fikade - långt från alla människor... När jag träffade min dagiskompis och ville gå och ge honom en kram så rusade hans mamma iväg med honom. Jag fattar ingenting - vi har ju inte setts på så länge och så gör hon på det viset... En annan knasig sak: Mamma och pappa har fått för sig att jag ska sluta med nappen mitt uppe i allt det här. Det hjälper inte att jag säger att jag vill vara en bebis och struntar i fåniga presenter... Kram från Cornelia

    SvaraRadera